tisdag 14 oktober 2014

Uterum!

Hej!

Jag haft ett långt uppehåll från bloggen, av olika skäl men känner nu att det är dags för ett litet inlägg. En liten uppdatering av vad som skett i vårt lilla hus sedan januari! Jag har dock hängt mer på instagram och är det någon som är lite nyfiken så får ni gärna följa mig där. Ni hittar mig på: http://instagram.com/rosendahlskan

I våras påbörjades grunden för ett uterum! Som jag har längtat! I juni kom så uterumsleveransen och några dagar senare stod det klart :) Vi har valt ett isolerat uterum på 18 kvm från Willab Garden. Vi hade ett likadant fast något mindre i det förra huset och det var vi väldigt nöjda med :)

Förutom uterum så har vi anlagt en grusad uteplats med spaljé där vi kommer att plantera klängrosor till våren. Kommer att blir fint när det är klart. En liten rosenrabatt med vackra Austinrosor har vi också hunnit fixa. Ljuvligaste rosorna ever!

Liten bildkavalkad på det!

Ha en härlig dag!









3 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhhhh så vackert uterum!
Fin Höstvecka till dej
Kram Kathrine

Anonym sa...

Så roligt att du är med igen. Så trevligt att följa. Så vackert hem och vilket underbart uterum. Kram Inger.

Burlap Luxe sa...

Beautiful Country Life !

So beautiful.

Xx
Dore