onsdag 1 januari 2014

Nytt år - nya tag!

Välkommen 2014 - som jag innerligt hoppas kommer att bli ett underbart år!

Nedan lite bilder från Nyårsafton som tillbringades i hemmets lugna vrå med god mat och dryck. Dukningen blev enkel med vit linneduk, crémevita tallrikar, en kanna fylld med rosor och mina vackra antika champagnekupor från Old Touch. De söta små kronorna fick agera servetthållare och bordet strötslade jag med kristallprismor från en gammal trasig kristallkrona:)

Jag önskar er en riktigt bra start på det nya året!

Kram!




 

 

5 kommentarer:

Med en doft av lavendel sa...

Tittar in och önskar dej en god fortsättning på det nya året.
kram Annika

Marie sa...

Hej och god forsättnng!
Vad fint det ser ut! Har du ljusslingor i vitrinskåpet?

Anna sa...

Hej Marie!

Tusen tack! Det är led spotlights i vitrinskåpet!

:)Anna

Marie sa...

Hej igen Anna!
Jaha. Det var så mysigt sken. Är de från IKEA? Jag har också spotlights i mitt vitrinskåp,men det är ett vitare sken....
En annan fråga....
Jag flyttar i dagarna till en gammal lägenhet med högt i tak och ganska höga fönster. Tycker du att gardinerna måste gå ända ner till golvet? Svårt att få tag i såna.....
Ser fram emot min rokokotavla jag beställt av dig. Den kommer att bli perfekt i nya lyan:)

Anna sa...

Hej igen Marie!

Ja de är från IKEA! Blir ett ganska mysigt sken som inte alls blir vitt! Det är tunna fina ledlampor...
Åh vad mysigt det låter med lägenheten! Älskar när det är högt i tak och höga fönster! Tycker inte alls att gardinerna måste gå ända ner i golvet! Det gör inte mina. De slutar någon decimeter ovanför, precis där golvlisterna slutar! Aha är det du som beställt tavlan:) Den är på väg till mig nu från tryckeriet fick jag besked om i morse:) Förhoppningsvis hinner jag skicka den till dig i morgon! Kommer blir awesome i nya lägenheten!

:)Anna